Ακόμη και το Instagram αρχίζει να βάζει αυστηρούς κανόνες στις διαφημιστικές καμπάνιες. Σίγουρα όμως η σημερινή ελέυθερία να δηλώνει ο καθένας αυτό που είναι, καθιστά αναποτελεσματικό κάθε αποτελεσματικός τρόπο να ελεγθεί η αλήθεια κάθε πληροφορίας που αναρτάται καθημερινά διαδικτυακά.
Εκεί όμως που πραγματικά ελλοχεύει ο κίνδυνος είναι η βιομηχανία της Κοσμητικής Χειρουργικής. Εδικά σε μία νέα έρευνα που ολοκληρώθηκε από το Πανεπιστήμιο Northwestern, αναφέρεται το γεγονός ότι η πλειονότητα των διαφημιζόμενων αισθητικών Χειρουργικών επεμβάσεων παρέχεται από άτομα που δεν είναι πιστοποιημένοι Πλαστικοί Χειρουργοί.
Στην μελέτη αυτή, μόνο το 18% των διαφημίσεων αφορούσαν διαπιστωμένους Πλαστικούς Χειρουργούς. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες που διαφημίζονταν, προσφέρονταν από μία πληθώρα ιατρικών ειδικοτήτων και ελεύθερων επαγγελματιών, όπως κομμωτές, οδοντίατρους και επιχειρήσεις μασάζ και αισθητικής.